Tuesday, June 1, 2010

118800 välkommen.

Ja, jag har fått heltidsjobb nu på 118800, eller min heltidstjänst börjar den 21a juni.
Fram tills dess har jag lite ströpass, men det är ett härligt jobb. 80% av samtal är väldigt lätta och går riktigt snabbt, ibland kan det vara svårt men då får man fiska information och göra det bästa man kan.
From 21a juni kommer jag jobba Mån-Fre 07.30 - 15.30, riktigt skönt, tidiga mornar men, slutar tidigt, då hinner man göra saker efter jobbet också, lär bli mycket after work ;-)

Erik jobbar även han på 118800, dock inte heltid, lite olika pass nu under sommaren, sammanlagt 5dagar/vecka iallafall. Snart börjar pengarna trilla in, det ser vi fram emot, nu är det slut på fattiga månader, vi behöver inte låna pengar av våra föräldrar stup i kvarten. Tack och lov, tack för att ni finns fina föräldrar <3

Det första jag skall beställa när min lön trillar in är denna fina UB-korsett från Deadlygirlz. Kikat på den länge och nu är den nersatt till ~700:-Måste passa på innan priset höjs igen.


 Nu inväntar jag mat; Kikärtsbiffar, bulgur och diverse tillbehör i pitabröd, Nomnom.







No comments:

Post a Comment