Wednesday, June 30, 2010

Midsommar och annat.

Midsommarafton firades med Erik, Robert, Shara, Elis, Johan, Asta, Lisa & Joel. Samt Lisa & Joels hundar Vilda & Decibel. Det blev en trevlig kväll full av grillning, god efterätt, god bål, god öl. Saknar det redan, Shara hade gjort en supersöt midsommarkrans tidigare på dagen som jag och Erik passade på att posa i.

Satan i gatan vad skönt det är att ha jobb, en fast inkomst, man får shoppa med gott samvete, det har blivit en hel del, mer lär det bli. Monki har fortfarande rea ( farligt ), alla skoaffärer har rea ( ännu farligare ).

På Fredag tror jag att det blir ut och käka på restaurang, det var längesedan, vad det blir är en annan fråga.
Som vanligt är jag sugen på asiatiskt, helst helst på Kokyo , min och Eriks favoritrestaurang, de har mycket vegetariskt, gör sin egen tofu och en helt underbar Kokyogryta.

Nu skall jag äta mat som älskling lagat, sedan blir det Twin peaks som börjar gå på tv ikväll, jag har ju totalt missat att kika på den, då damn ta den som råkar spoila!

No comments:

Post a Comment