Wednesday, May 26, 2010

Nytt jobb?

Jahaja, det har hänt lite sen sist.

Erik har fått jobb på 118800, under sommaren verkar det vara 5 dagar i veckan, efter sommaren verkar det vara mer fritt, hur som helst är det grymt. Även jag kanske kommer börja där, var på arbetsintervju tidigare idag, allt verkar shysst, skall provjobba en halvdag på Fredag morgon. Går allt vägen börjar jag också jobba där, vet dock inte hur jag kommer jobba osv, men jag har kanske chans till en heltidstjänst med start 28juni, håll tummarna!

Värmen verkar ha kommit för att stanna nu, det är otroligt otroligt skönt. Måste dock ta och inhandla lite sommarkläder, känner att min garderob är i behov av en uppfräschning nu inför sommaren. Shorts, linnen, klänningar lär jag satsa stort på, förhoppningsvis är det rea någonstans. Rea + Emma + Pengar = Glad Emma.



1. Solglasögon som används när jag sitter ute i solen och inte behöver koncentrera mig på något, ingen styrka.
2. ASOS-glasögorna jag fick av Agneta, skall kika upp möjligheten att lägga in glas med styrka i dem.
3. The usual ones.

1 comment:

  1. Naw, vad söt du är gumman. :)

    Älskar dom där ASOS-glasögonen.

    (har en ny adress till bloggen btw.)

    ReplyDelete