Tuesday, September 29, 2009

long time no see.

Jaha, nu har jag varit sådär jobbigt seg på att uppdatera igen.

Inflyttade i lägenheten, känns bra att ha något eget. Måste bara få ordning allt, så ni får vänta med bilder tills vi har det fint ;) Bäddsoffan från Ikea är grym, stor, fin, perfekt med andra ord. Har fått en tv av Shara & Robert (tacktack) så att vi har något att kika på om kvällarna, eller snarare jag, Erik kikar ju inte så mycket på tv.

Nu äntligen är bredbandet igång, blev massa krångel med papper som skickades fel, fel användaruppgifter osv, men nu så skall det fungera fint.

Jobbet rullar på, sålde min första idag (på detta projekt) Grymt skönt, vi har ett krav på runt en om dagen, men det är en himla press iaf. Bara bita ihop, får ju trotsallt extra pengar för varje sälj, så det är skönt. Har planerat att alla pengar jag får av provision skall gå till något åt mig själv, typ ett par nya fina skor eller något kanske :)

Nu skall vi käka, sen skall jag slötitta tv och sova en stund. Later.

2 comments:

  1. Åhå, du uppdaterade. Fan vad kul. :)

    ReplyDelete
  2. Äntligen lite news:-) Roligt att det går bra för er och att ni trivs. Saknar dig jättemycket! Kommer ni upp nåt? Eller ska jag skicka presenten?

    Kram Anette

    ReplyDelete