Tuesday, October 20, 2009

Strul

Ja, jobbet är väl inget vidare.
Jag gör mitt bästa, jag frågar ofta om hjälp när jag fastnar, får tips och råd om vad jag kan förbättra osv. Företaget skall byta lokaler, så vi har ett krav på oss för att få följa med, då det skall bli lite mer "profisionellt" så skall vi sälja 4st/vecka denna vecka och nästa vecka. Annars får vi inte fortsätta.
Det känns ju aningen tugnt med tanke på att jag inte sålt en enda denna vecka (hade 2kreditavslag igår, så det var ju ett sälj egentligen, men ändå inte). Så nu har jag 4st att sätta på 3dagar (woho) Pratade med min gruppchef idag om hur det känns och att jag har det tungt i samtalen, fick tips på vad jag skall träna på och sådär.
Så nu skall jag ge järnet, men jag gör som alltid mitt bästa även om det inte leder till ett sälj. Räcker det inte räcker det inte, då kan jag inte göra mer.
Jag är iaf anställd av en bemanningsfirma som har som uppgift att hitta ett nytt uppdrag åt mig om jag inte får fortsätta på detta, känns otroligt betryggande.

Dessutom har jag sökt in på en kurs till våren som heter "Sexualiteter", går på Södertörns högskola. Det verkar otroligt intressant, och då får vi bo kvar i lägenheten, så håll tummarna :)

Idag fyllde jag 24, börjar bli gammal, hehe. Fått pengar av mor&far (tack) :)
Av Anette & Magnus m familj och Johanna & James får jag bidrag till min frisörtid på Lördag, yey :) Tänkte lyxa till det lite och klippa och färga håret hos en frisör för en gångs skull, var otroligt länge sedan sist.

Tänkte mig något i stil med detta



Nu skall jag dricka lite kaffe och kika tv innan det blir dags för sömn.
Godnatt alles!

1 comment:

  1. Det var ju en jättesöt frisyr :)

    GRATTIS IGEN TOKSÖTA GUMMAN <3

    ReplyDelete