Tuesday, July 28, 2009

Suris

Igår (läs Måndag) så provade jag käka surströmming, på tunnbröd med kokt potatis, rödlök och gräddfil. Det var väl, nja, inte det godaste jag satt i min mun. Med tanke på att jag ibland får kväljningar av lukten så tycker jag det var bra gjort. Jag åt två fileér, men, den första hade jag små bitar på, den andra stora. Det var under andra mackan problemen kom, då bitarna var större kände jag ju smaken mer, och lukten! Usch, jag fick kväljningar och gav upp. Men, med små bitar gick det bra, betyg, 2/5.
+0,5 i vuxenpoäng kanske? ^^




När vi var i skärholmen så hittade jag världens finaste stövlar. Jag behöver dessutom ett par så dessa skall jag springa iväg och köpa så fort mina pengar kommer.



De kostar bara 169:- och finns här

1 comment:

  1. Jag tycker du får lite mer i vuxenpoäng. Och stövlarna var väldigt Emma. Köp filtsulor och lägg i stövlarna så blir de bättre att gå med och varmare. Filtsulor brukar kosta 30 kr på vanliga skoaffärer. Köp en storlek större än du behöver och klipp dem när du har fått stövlarna i hus. Jag har filtsulor som jag har i alla möjliga skor...ett par som flyttar runt! (garanterat tantpoäng!)

    ReplyDelete