Sunday, July 26, 2009

Äntligen framme

Ja, nu sitter vi i Tullinge, kom fram runt 5-snåret någongång. Resan gick bra, det var inte så himla jobbigt, jag har dock jävligt ont i ryggen. Så jag måste få Erik att massera mig ikväll, annars kommer jag väl kola efter natten.

Vi sov över i ett jättefint litet stugområde mellan Ö-Vik och Härnösand, låg precis intill en liten vik. Det var hur mysigt som helst, hann dock inte se så himla mycket, då¨vi var där runt 12tiden inatt och åkte halv 8 imorse. Jo, stället stugorna låg på hade ett roligt namn, Fucke "Hihi"

Sedan drog vi, stannade och käkade och sedan raka vägen hit. Woho.

Nu skall jag dricka kaffe och sedan vår blå Chimay som jag och Erik sparat i typ 1.5år för att dricka dagen vi flyttar, när vi är helt färdiga. Detvillsäga NU. :D

No comments:

Post a Comment