Wednesday, July 29, 2009

Stadsdag

Förvirrad som små hönor följde jag och Erik med Shara och Asta in till staden idag.
Hade fått mina pengar så vi gick in till Götgatan stories och fikade, tog en macka med chilimarinerade räkor och saffransaioli, det var gott, men inte 68:- gott. Det är så dyrt att fika här, usch.

Var in en sväng på Monki där det var upp till 75% rea, woho. Köpte en kortärmad rödvitrandig skjorta, ett svart linne med spets upptill och en gul plånbok för priset av 107.50:- Billigt och bra. Det enda förutom maten jag köpte idag, är rätt stolt att jag lyckades hålla i mina pengar. Fast imorgon skall vi till Ikea/Kungens kurva osv, lär gå lite pengar antar jag. Se såg jag en jeanströja/jacka på Gina Tricot som jag inte vet om den är småful eller småsöt, tror jag måste köpa den iaf dock, kanske passar till något?

Nu skall jag sova iaf. Jo, imorgon kan vi äntligen börja plocka upp alla våra lådor, Hasse & Robert är nämligen klar med renoveringen. Yey! :D

1 comment:

  1. Söta syster, välkommen til den dyra värden! Hoppas ni hittar fina saker på IKEA, kom ihåg att jag och Kent har massor med saker som ni kan få. Skriv en lista så skal vi se vad vi har. Kanske ett Atarispel kan vara nåt? Det stora arkadspelet skall ut! ;)

    ReplyDelete