Friday, February 26, 2010

Ny tatueringsidé?

Ännu ett OS-guld till Sverige, curlingdamerna vann över Canada efter en förlängningsrunda, grymt jobbat.
Vad är vi uppe i nu, 6 st guld?

Påväg hem från Robert, Shara & Elis såg jag och min käresta tre stycken rådjur som skuttade över vägen.
Jag gillar rådjur, de är fina djur. Hjortar för den delen också, vilket för min till min nästa tatueringsidé. Ett hjorthuvud kort och gott, i svart/grått, något sådant. I stil med detta, omslag till skivan The Mantle av Agalloch.

 

Kanske vore snyggare att ha med en del av kroppen också och inte bara huvudet? Nåväl, jag vet inte. 
Jag lär ju ha gott om tid att tänka över saken. 

Den 16e april åker jag hem till Kiruna i några dagar, min kära far fyller 60 år och det ordnas fest den 17e. Det skall bli riktigt kul, träffa alla nära och kära och partaj dessutom. Awesome. 

Men nu skall jag börja fundera på sömn, skall kanske upp och åka in till storstaden imorgon.

No comments:

Post a Comment