Tuesday, August 18, 2009

Uppdatering/Upprop

Jahaja, det var ett tag sen. Det händer inte så mycket intressant just nu så jag har inte så mycket att skriva om.

I Lördags var jag, Shara & Lisa en sväng på Gröna lund, äntligen. Skitkul.
Jag svor på att jag skulle åka Insane, den nya ni vet, helt galna karusellen. Men så blev icket fallet, jag var för feg, men när jag och Erik går om någon vecka då jävlar.
Jag gick iaf i spökhuset, och jag höll på att skita ner mig nästan, jag trodde inte att jag skulle skrika, men, sedär, det gjorde jag. Men det var roligt på samma gång.

Idag hade jag upprop för min kurs, det verkar vara shysst. Fått massa information, litteraturlista osv. Så jag skall luska ut vilka böcker jag skall inhandla först. Då jag inte är helt säker på om jag ens kommer läsa kursen köper jag bara ett par till att börja med, för 1-2veckor. Är inte säker på om jag alls vill plugga detta så, jag ger det 1-2veckor, känns det inte bra hoppar jag av och jobbar istället. Jobb=More cash=Jättebra. Så vi får se.

No comments:

Post a Comment