Thursday, February 3, 2011

Tusen hål?

Här ligger jag och väntar på att dra iväg till tandläkaren, ja, jag har äntligen tagit tag i det och skall dit idag.
Jag vet ju redan att det är något med tanden längst in i övre käken, skert ett megahål, kan ju slå vad om att jag har tusen till. Kosta vad det kosta vill, mina tänder skall bli bra igen.
Kan ju stoltsera med att jag snart inte rökt på 3 månader också, känns så bra.

I Tisdags fick jag lite bakabstinens och bakade muffins igen, denna gång amerikanska chokladmuffins med en platta After eight. Ytan blir sådär lagomt krispig och god. Receptet hittar ni här på Dagens muffins, en sida jag använder mig mycket av.

Mitt nästa projekt blir att baka whoopies eller whoopie pies som de också kallas.
Kanske dags för en bakblogg snart? :D


2 comments:

  1. Åhå, inte visste jag att du hade en blogg, men fann dig via Sofis :) Så nu har jag länkat till dig på min sida så jag kan kika in här ibland ;)
    De där muffinsen såg förj-vligt goda ut, gimme! :D

    ReplyDelete
  2. du är så duktig med dina muffins! Ser sjukt gott ut!

    ReplyDelete