Sunday, November 21, 2010

Snälla jultomten..

..ge mig detta iår så blir jag världens lyckligaste lilla tjej.




Magic Dust Rainbow, all 16 magic dusts. $190



Explore your imagination & add some magic
to your lids with these ultra-pigmented loose
shadow straight from the Unicorn's Garden!
Long-lasting, 100% vegan formula is designed
for creating a vivid  statement or a subtle wash
of color... depending on your whimsy!

Lime Crime Magic Dusts are not tested on
animals and are certified cruelty-free.


Jag gillar verkligen Lime Crimes ögonskuggor, otroligt högpigmenterade och sitter otroligt fint.
Med en ögonskuggeprimer blir färgen ännu mer intensiv och de sitter som berg hela dagen. 
Jag har en klarröd i färgen Siren som jag har fått många komplimanger för. 


Nu börjar jag tröttna på att snön aldrig vill lägga sig. Under veckan har det snöat två gånger, snön har försvunnit samma dag, jag bli så less. Det regnar mest, otroligt tråkigt, iochförsig så kan ju regn skapa fina saker också. 

I Måndags kom min efterlängtade födelsedagspresent från Erik. Som jag väntat. Jag förvandlades till världens lyckligaste tjej när jag öppnade paketet. En underbystkorsett i svart lack från Deadly girlz som jag velat ha superlänge. Den är så fin, jag älskar den. Det är verkligen en speciell känsla att bära korsett, det känns otroligt vackert & ens hållning blir genast mycket bättre. Första dagen snörde jag dock åt den lite hårt så jag blev lite småyr efter. Igår när jag provade den gick jag lite mer varsamt fram och det gick bättre, ingen yrsel denna gång. 






No comments:

Post a Comment