Monday, October 25, 2010

Shop Chop!

Den 25e idag, jippi. Lön.
Jag och Kristina tog en runda på stan efter jobbet idag, lite kebab, lite shopping.
Prisa gud, lönen är här. Jag unnade mig två st tröjor jag kikat på ett tag, kunde inte låta dem hänga kvar.






Imorgon kommer Micke på besök i sisådär en vecka, skall bli skoj, det var ett tag sen. Tippar på att det bli häng, bio, brädis & ölhäng med musslor på Akkurat. Har hört mycket bra om deras musslor, så det måste testas. Jag har tagit ledigt på Torsdagen så jag har bara 4-dagarsvecka, rätt skönt faktiskt.

Nu är jag ju förresten gammal och grå, hela 25år, pension nästa, tjohej. Av systrarna och resp. fick jag en sminkkurs på Make up store, skall bli sjukt kul! Man får välja mellan vardags eller fest-sminkning, tror jag skall satsa på en vardagssminkning med färg, hur ofta går jag på fest liksom? Skall boka tid nu och gå på Lördagmorgon, om det finns tid. Det kommer före och efterbilder.

Men nu skall jag kika på Svenska Hollywoodfruar med härliga Maria Montazami.

Tjillevippen!

1 comment:

  1. Fina tröjor. :) Åh, fan vad kul med sminkkurs! Vill också, haha:P

    ReplyDelete