Friday, August 27, 2010

Vitt vin + Joshua Radin = Helkväll

Jag ligger här i sängen och lyssnar på denna underbara man Joshua Radin ( tack Agneta ), verligen helt underbar musik. Deppig & sentimentalt, men ack så underbart. Erik ligger och sover, så här ligger jag i min ensamhet, lyssnar på deppig/sentimental musik och dricker vitt vin, snart går hela flaskan. En kul sak, när jag dricker rött vin svider det ofta i mina ögon när jag skall ta en klunk, vad tror ni detta beror på? Det hela är mycket märkligt.

Förövrigt så har jag nu en ny mobiltelefon, en X10 Mini Pro, nöjd som få är som en litet barn på julafton så fort jag håller i den. Erik blev imponerad av telefonen så nu är även han stolt ägare till en likadan. Jo, jag har nytt nummer, hojjta till om ni känner att ni behöver det. Nu skall jag fylla på mitt vinglas, som egentligen är en glaskopp från Ikea, varför behöver man vinglas, detta får så fint.

Här lämnar jag er med en mycket fin låt från Joshua Radins album We Were Here, låten heter Sundrenched world och är titelspåret. Njut mina vänner, njut.

No comments:

Post a Comment