Wednesday, April 21, 2010

I Kiruna

Yes, nu är jag i Kiruna, eller jag har varit här sedan Lördags, bara jag som är dålig på att uppdatera.
I Lördags firade vi pappsens 60årsdag. OM det var trevligt, hela familjen var hemma samtidigt, träffade kusiner jag inte träffat på länge. Enda personen jag saknade var Erik, det var tråkigt att han inte kunde komma, men det går inte alltid, kanske nästa gång. Jag skall fixa upp lite bilder senare.

Denna natt och nästkommande sover jag hos mammsen&pappsen, tidigare nätter har jag sovit hos Anette, Magnus, Fanny & Linus, så mysigt. Suttit uppe på kvällarna och kikat film, även om Anette somnar efter 10minuter, haha. Vaknat runt 7-tiden nästan varje morgon då hela lägenheten vaknat för att göra sig redo för jobb/skola/dagis.

Nu sitter jag och avnuter en kall öl och skall snart ner och lägga mig & läsa.
Imorgon kommer Malin & Ewa förbi en stund på morgonkvisten.

Tata!

No comments:

Post a Comment