Saturday, March 20, 2010

Önskeönskelista

Det är ju ganska känt att jag aldrig varit personen som sminkat mig ofta, jag har lånat nästan allt av min syster Johanna, så var det iallafall. Nu har jag kommit igång med sminkningen, det är kul, det går snabbt (oftast) och det finns så mycket man kan göra med smink. Men det behövs ju en del saker för det, med kass ekonomi har man inte råd med så mycket. Men jag säger er, om, OM OM jag någonsin vinner massa pengar så skall jag köpa denna. För titta hur MYCKET man får med.


Väldigt mycket produkter, det finns ju allt man kan tänkas behöva + massa annat. Denna kostar $297.60. Det är mycket pengar, men tänk så mycket man får för den summan. Fortfarande alldeles för dyrt. Om ni tycker detta är dyrt så kan ni ju ta en titt på denna för $600. Man kan ju alltid drömma.

Jag och Erik har förresten börjat provjobba för ett företag som heter SKOP, man gör telefonintervjuer.
Har vårt andra provjobbningspass på Måndag, man jobbar 3 timmar/dag minst 3 dagar i veckan. Önska oss lycka till. Självklart önskar jag ett heltidsjobb, och har även sökt massor med jobb. Så oroa er inte ni där hemma ; ) We'll do fine :')

No comments:

Post a Comment