Sunday, November 29, 2009

Söndag

Som de flesta kanske vet så jobbar jag inte längre. Jag fick ett krav på att sälja 4st förra veckan, i Torsdags hade jag inte sålt en enda, vilket jag mådde sjukt dåligt över, så jag valde att gå på kvällen. Kändes som att jag hade fått gå på Fredagen hursomhelst. Så nu söker jag jobb, och får reda på Onsdag (förhoppningsvis) om jag kommit in på någon av kurserna jag sökt in på.

Första advent, åjo. Jag har inte julpyntat alls, räcker det inte att vi har röda gardiner? ;) Nej men jag har inte haft ork, det måste storstädas iaf, så jag tar det i samband med det. Köpte iaf lite julgranskulor på Ikea igår som jag tänker hänga i gardinstången, tror jag blir bra. Som julgranssubstitut köpte jag en minien på Ikea med en tillhörande stor röd kruka, får duga, kan ju inte direkt dra in en stor julgran (fast jag har bra lust med det)

Igår tog jag en sväng till Skärholmen & Ikea, lämnade älsklingen hemma sovandes <3 Köpte lite smått & gott på Ikea, på Bolagret köpte jag bling-bling diskhandskar och salt&pepparkvar, känns grymt att ha. Hade 30% rabatt på Lindex så där inhandlade jag en lång stickad kofta i svart & vitt., tänk lite sitta-i-en-stuga-på-en-alptopp-och-dricka-varm-choklad. ;)

Skall dock springa till Lindex imorgon och köpa den här, så grymt fin!



Nu skall jag dricka kaffe och äta chokladkaka. <3
Och kramas.

No comments:

Post a Comment