Sunday, July 19, 2009

Roadtrip

Idag var jag, Erik & Micke på en liten roadtrip till Silverfallet.
Vi pantade några säckar burkar&flaskor för att få nog med bensin och sen drog vi iväg.

Det var soligt och fint hela vägen. Jag har totalt glömt hur vackert det är efter norgevägen vid Torneträsk och allt. Nu förstår jag verligen varför folk gillar naturen här uppe :)
Vi var vid Silverfallet runt 20.00-tiden någongång, fortfarande superväder dock.

Där nere var det lika fint som sist, fast mackkastningen gick lika dåligt som alltid.
Någon/några hade lustigt nog byggt ett runt 1meter högt "stentorn", fanns ett par till mindre efter stranden, uttråkade kanske?



Satt mig ner i lugn och ro på stranden precis intill vattnet en stund och kände lugnet. Hade jag varit författare hade det varit där jag hade hittat all min inspiration, det är jag säker på. Så, hus vid havet skall det bli, när jag blir miljonär iallafall.



2 comments:

  1. Vad fint, det är sånna saker man saknar när man inte längre har det runt hörnet. Passa på att suga in allt nu innan ni åker.

    Kramis från syster.

    ReplyDelete
  2. Inte tog ni med mig dit heller:P

    ReplyDelete