Wednesday, July 22, 2009

Lägenhetssökande

Inget nytt på lägenhetsfronten, men jag har sökt runt 4-5nya studentlägenheter.
Kikar även på blocket flera gånger dagligen och har lagt ut en annons på delabostad.se, så nu hoppas jag att någon kanske har en lägenhet till oss. Skulle som sitta ganska fint.

Nu är allt typ färdigpackat, bara lite småkraffs som skall ner. Yey, Tog en rejäl rumsstädning också, hittade en aprikosfärgad liten spindel i mitt rum och blev rädd. Äckligt. Jag måste bli bättre på att städa, det är pinsamt hur dålig jag är på det.

Igår hälsade jag på Maj-Inger en sväng, lämnade en bok och tog en fika. Tim var där, och han är ju för söt, nästan så att jag blir babysjuk igen. Not again.
Jag fick några kjolar som Marielle skickat med, riktigt fina. Jag som nyss rensade.

Fått sålt mitt Super Nintendo också, Eriks kompis ger mig en påse fin öl för den.
Blir helt perfekt.

No comments:

Post a Comment