Friday, July 17, 2009

Husmålande

I helg var jag, Erik, Asta, Hans & Astas vännina Marjja-Lena i Jounis och började måla huset. Jag fick klättra upp på en stege och måla, det var lite skakigt, gillade mer när jag fick stå på marken och måla där nere istället. Var livrädd att jag skulle falla baklänges och slå mig halvt fördärvad. Men det gick bra. Sen på kvällen drack vi lite vin innan det blev dags att sova. Jag och Erik var dock först i säng konstigt nog.



Kom hem vid 5-tiden idag, försökte packa lite porslin hemma, men den tunna lilla inslagningspappret tog slut så jag måste vänta tills på Måndag och köpa nytt. Inte har min dator kommit heller, får hämta den först på Måndag. Och snälla Mami & Papi har sagt att de betalar den åt mig. Tack! :)



Denna bjuder jag på ;)

No comments:

Post a Comment