Friday, July 24, 2009

Avskedsrunda

Jag vaknade runt 11-tiden idag, då hade jag somnat runt 07. Bra sömn det där.

Hursomhelsr så har jag varit på en liten avskedsrunda idag. Först till mormor Elsa och hälsade på. Allt var som det brukar där, hon bjöd på lite mat, hemgjord kräm och vi bara pratade litegrand. Blev ivägskickad för att köpa "karra" hehe :)
Sen till farmor Gun, vi satt och pratade, åt banan och kikade lite på tv. Sen läste jag ju självklart skvallertidningar, det obligatoriska ^^

Runt 5-tiden hämtade Johanna och James upp mig, så umgicks jag med dem litegrand.
Johanna färgade håret åt mig, tack :) Så nu är det åter svart, eller ptja, blåsvart för att vara exakt. Packade ihop det sista och drog till Erik.

Än är rundan inte slut dock, skall förbi Malin på en stund. Måste bara ladda min iPod, för dessa jävla batterier tar alltid, alltid slut. Även om jag inte ens använder den.

Snart åker vi, YEY!


No comments:

Post a Comment