Monday, June 27, 2011

Fyra dagar kvar.

Nu är det bara fyra dagars arbete kvar, vilket känns otroligt skönt. Jag känner att ett år var ett år för mycket, ni vet nog alla varför. Måste ordna jobb hemma i Kiruna också, har skickat ut lite cv:n men måste skicka till mängder av fler företag, jag vill ha jobb, ge mig ett jobb!

Jag har inte mått så himla bra på sista tiden, mycket ångest angående jobbet, flytten. Tror främst det är det som det beror på, jag var jätteglad innan jag började på detta arbete, men, det är jag inte längre. Visst, alla har sina dåliga dagar, då allt känns pest, då man bara vill ligga under täcket och aldrig komma upp igen, men det känns som att jag har haft för många sådana, jag orkar inte med det.


Därför skall det bli väldigt skönt att åka till Oslo på Fredag, komma ifrån allt. Umgås, gosa med katterna, äta & dricka gott. Hoppas verkligen på fint väder också. Jag flyger 18.30 på Fredag och åker hem på Onsdag eller Torsdag. Jag längtar!





No comments:

Post a Comment